God Sommer :)

Sommer

Sommer (Foto: Karina Torsæter)

Vi ønsker dere alle en strålende sommer med mye godt vær og mulighet for avslapping, kos og glede.

30.06.2022 av Karina Torsæter
Sist oppdatert: 30.06.2022

Så har halve året godt, mye har hendt. Vi startet med digitalt årsmøte, som vi håper at vi slipper neste år.
Det har i tillegg vært høy aktivitet med kurs, arbeidsplassbesøk og stand. Det har vært så koselig og kunne komme ut og besøke dere å stå på stand igjen. :)

Dette halvåret har også vært preget av noen store tragedier i samfunnet, som krigen i Ukraina som den mest alvorlige. Den har ført med seg andre tragedier for folk flest, som høye strømpriser, høye drivstoffpriser, høyere matpriser, i tillegg ble renta satt opp. Dette er alle ting som berører våre medlemmer økonomisk, og vi kan bare håpe at konsekvensene ikke blir for alvorlige.
Vi tenker på alle som dette måtte berøre, men håper at ferien uansett økonomi bli bli en god en.

Skytingen i Oslo natt til 25.juni 2022. På ny følte mange på en frykt, en redsel, skam, sinne og mange flere følelser. En mann var nok til alle disse følelsene, men en mann vinner ikke kampen, kampen om at man kan få elske den man vil, være den man er eller at alle har de samme rettighetene.
Vi står samla i kampen! Ingen er fri før alle er fri!

Hovedoppgjøret 2022 er for mange ferdig, mens noen venter ennå på å starte. Vi vil så fort vi vet resultatene dele det med dere.
For dere som er ferdige så er mitt håp at dere er fornøyde selv om dere ikke vil merke det fysisk før til høsten.
Er det noe dere lurer på i forhold til oppgjøret så kan dere gå inn på lenken å finne deres område:
Lønnsoppgjøret 2022 ❤️ Fagforbundet

Tusen takk til alle tillitsvalgte for den fantastiske jobben dere gjør!

Tusen takk tl alle medlemmer for den fantastiske jobben dere gjør.
Ønsker dere alle sammen en strålende sommer :)

PS! Kontoret er steng i perioden 18.7 - 31.7.22. Da kan vi kun nås på telefon 22 11 82 33 eller på e-post: post@fagforbundet028.no

Leder Karina Torsæter
Leder Karina Torsæter (Foto: Martin Skaug Halsos)