God sommer fagforeningskamerater!

Fagforbundet Tromsø ønsker alle fagforeningskamerater en god sommer

Fagforbundet Tromsø ønsker alle fagforeningskamerater en god sommer (Foto: Fagforbundet)

Sommerjobb i kommunen? Trenger du hjelp eller lurer på noe? Vi er til stede hele sommeren! Her finner du kontaktinformasjon og åpningstider for sommeren 2022.

26.06.2022 av Reinaldo Montalvao
Sist oppdatert: 27.06.2022

ÅPNINGSTIDER OG FERIEAVVIKLING SOMMEREN 2022

Vanlig åpningstid i denne perioden fra 27. juni fram til 12. august er mandag til fredag fra kl.8.00 til kl. 15.00. Men det er ikke alltid at alle personal er på kontoret på grunn av avtaler og møter, så det kan være lurt å avtale møtetidsrom på forhånd. Det gjøres enten over e-post eller over telefon.

Mail: avd177.post@fagforening.fagforbundet.no

SOMMERSTENGT

Fellesferien er tre uker i juli når store deler av kommune eller bedrift tar sommerferie samtidig.
Fagforeningskontoret har derfor sommerstengt i uke 28, 29 og 30. Kontoret vil være stengt for fellesferie i følgende dager: fra 11.Juli til 31.Juli

Vi er tilgjengelige for hjelpe medlemmer ved akutt situasjon (oppsigelse, midlertidig kontrakt, osv..) gjennom hele sommeren via telefon 90639420

GOD SOMMER FAGFORENINGSKAMERATER

Fagforeningsleder Reinaldo Montalvao på vegne av Fagforbundet Tromsø ønsker alle medlemmer en velfortjent god avslappende ferie.

Husk å følge retningslinjer for smittevern når du er både hjemme og på reise.

God sommer, alle sammen!

Hilsen fra hele fagforeningstyret.