NYE kurs med foreleser Terje Wårheim, vår 2022

Noen helt NYE og noen tidligere gjennomførte kurs med vår fantastiske foreleser Terje Wårheim!

03.03.2022 av Sissel-Anne Clausen
Sist oppdatert: 03.03.2022

Terje Wårheim har utviklet NYE kurs med tema knyttet til ulike utviklingsforstyrrelser og arbeidsliv - jobber du innen helse og omsorg, oppvekst, med barn eller unge, er du instruktør eller veileder for aktuell målgruppe i arbeidslivet eller er du pårørende til noen med ekstra utfordringer — da anbefaler vi at du sjekker ut våre kurstilbud.

Dette er kurs som gjennomføres digitalt,  4 timer fra kl 15:00 - 19:00

Autisme og sosial trening

- digitalt kurs

Dette kurset gir kompetanse om hva autismespekterforstyrrelse betyr for tenkemåte og sårbarhet - som er nøkkelen til å finne gode individuelle tiltak og vil gi bedre samhandling.

Les mer og meld deg på kurs 5. mai 2022

Utviklingsforstyrrelser og utviklingshemming  - digitalt kurs

Dette er et meget praktisk kurs som gir innsikt i, samt økt kompetanse til å yte godt faglig arbeid med aktuell målgruppe i opplæringssektor og Helse- og omsorgstjenester.

Les mer og meld deg på kurs 12. mai2022

ADHD og arbeidsliv - digitalt kurs

Hva må til for å tilrettelegge for mestring – hva må til for å øke sannsynligheten for å vurdere hensiktsmessig tiltak på arbeidsplassen for arbeidskandidater/arbeidstakere med disse vanskene?Les mer og meld deg på kurs 24. mai 2022

Utviklingshemming og arbeidsliv - digitalt kurs

Kurset tar utgangspunkt i psykisk utviklingshemming. Hva innebærer det å ha denne diagnosen? Hvilke utfordringer gir dette for dem selv og arbeidslivet og hvordan øke forståelsen for målgruppen med denne sårbarheten, og hva gjør vi av tilrettelegging?

Les mer og meld deg på kurs 1. juni 2022

ART - intensivt grunnkurs

Et 10-dagers (6+4) intensivt grunnkurs for deg som ønsker å få opplæring som ART-instruktør, samt få redskapene du trenger for å hjelpe elevene til Livsmestring.

Les mer og meld deg på kurs med oppstart 27. april 2022

Har du spørsmål, ta gjerne kontakt!

Lars Metlid
Kompetanserådgiver