Temakveld - En reise innen psykisk helse med Marius Løken

Fagforbundet Tromsø inviterer alle medlemmer til Yrkesfaglig temakveld om psykisk helse - mandag 14.mars

09.02.2022 av Reinaldo Montalvao
Sist oppdatert: 11.02.2022

Tema: En reise innen psykisk helse med Marius Løken  https://mariusloken.no/

Foredrag vil bli holdt ved Fagforbundet Tromsø - Stortorget 5, 3 etasje

Dato: 14.mars kl.18:30

Da jeg var 22 år fikk jeg livet snudd på hodet og overlevde det media kalte for “Halloween-drapet”. Jeg ble kastet ut i det ukjente, og lite visste jeg at dette skulle bli en givende og spennende reise innenfor psykisk helse.

Etter 20 knivstikk, 3 operasjoner og 11 dager i koma startet den vanskeligste perioden i mitt liv. Jeg måtte komme meg tilbake til hverdagen og få kontroll på meg selv.

På denne reisen fant jeg verktøy og refleksjoner som dannet grunnlaget for bokutgivelse og en karriere som foredragsholder. I dag står jeg igjen som en reflektert og utadvent person, som elsker og brenner for psykisk helse, som jeg mener det blir pratet og fokusert for lite på.

Referanser:

Marius holder et gripende foredrag som tar salen med storm! Foredraget er følelsesladet, lærerikt og morsommere enn man først tror. Han er utrolig flink til å få publikum med seg fra første minutt og snakker om et tema som er relevant for alle, uansett alder. - Fagforbundet Ung

Påmelding.

Påmelding sendes til avd177.leder@fagforening.fagforbundet.no innen 11.mars

Gratis for Fagforbundets medlemmer.

Ikke medlemmer kr. 250,-. Betales til konto 9019.07.00479

Blir medlem: Send SMS med Fagforbundet medlem til 1980 eller meld deg inn her:www.fagforbundet.no

Vi håper du har mulighet til å møte oss!

SAMMEN ER VI STERKERE!