Løs din egen boligkrise med LOfavør

Visste du at LOfavør tilbyr svært gunstige boliglån til medlemmer av Fagforbundet? Bli med på webinar om hvordan du eller ungene dine kan få råd til egen bolig.

03.02.2022 av Martin Halsos
Sist oppdatert: 04.02.2022

- Som nyutdanna fagarbeider var det ingen som ville gi meg boliglån. Takket være mitt medlemskap i Fagforbundet, fikk jeg muligheten til å få min egen bolig og et lån jeg kan leve med. LOfavørs boliglån for gull verdt, sier Maren Oddvang leder for Fagforbundet Ung Oslo.

Bli med på boliglånswebinar

LOfavør inviterer til webinar torsdag 17. februar kl. 10.00 til 10:55

Vil du vite mer om LOfavør-fordelene dine og hvordan du kan få mest mulig ut av medlemskapet ditt når det gjelder bolig, er dette webinaret for deg.

Webinaret ta for seg gode råd om hvordan man kan komme inn på boligmarkedet, og om hvordan man som forelder kan bistå ungene sine, slik at de etter hvert også kommer inn på boligmarkedet.

Meld deg på webinaret: Påmeldingslink for webinaret, 17.februar.

Frist er mandag 15. februar.

Linken til møtet vil bli sendt ut tirsdag ettermiddag, den samme uken.

Fint om du videresender invitasjonen slik at flere har mulighet å delta.

Kjøreplan for webinaret

Kl. 10.00 Åpning og velkommen til webinar

v/ Fanuel Keflu, LO Viken Oslo

Kl. 10.05 LOfavør medlemsfordeler

Kl. 10.15 Tid for spørsmål

Kl. 10.20 Boliglån og boligsparing (BSU)

v/ Sparebank 1 Østlandet

Kl. 10.50 Tid for spørsmål

Kl. 10.55 Avslutning

v/ Fanuel Keflu, LO Viken Oslo

Logg deg gjerne inn på webinaret litt før, slik at vi unngår forsinkelser og at du får med deg hele webinaret. Det vil være mulig å logge seg inn opptil 10 minutter før.

Velkommen!