Faglige tilbud til medlemmer innen grøntanlegg - FAGUS Rådgivning + FAGUS Vinterkonferansen 2022

Tilbud fra Yrkesseksjonen samferdsel og teknisk, til medlemmer innen grøntanlegg.

14.01.2022 av Sissel-Anne Clausen
Sist oppdatert: 14.01.2022

FAGUS Rådgivning

Fagforbundet har gleden av å tilby deg som jobber innen grøntanleggssektoren gratis tilgang til FAGUS Rådgivning - hvor du som medlem i Fagforbundet kan:

• Få tilgang til opptakt av tidligere avholdte FAGUS-arrangementer

For å få tilgang til FAGUS Rådgivning må du klikke her for å registrere deg.

Etter 1-3 virkedager vil du motta en e-post fra FAGUS med informasjon om brukernavn, oppretting av passord og innlogging.

FAGUS Vinterkonferanse 2022

FAGUS avholder 1. februar Vinterkonferansen 2022 (digitalt). Temaet for årets vinterkonferanse er fremmede arter.

Som medlem av Fagforbundet og registrert bruker av FAGUS Rådgivning får du gratis tilgang til å delta på/se opptak av Vinterkonferansen 2022.

Mer informasjon om Vinterkonferansen 2022 finner du på nettsidene til FAGUS.