Julehilsen

Fagforeningstyret ønsket å gjøre noe annet enn levere ut twist til arbeidsplassene når det er økt smittetrykk på Askøy. Her kan du lese hva de ble enige om etter at de på hver sin kant har tøyset seg med julebilder.

22.12.2021 av Eirik Nepstad
Sist oppdatert: 22.12.2021

Kjære medlem.

Fagforbundet Askøy takker deg for din innsats i året som har gått. Dette året har som det forrige bydd på ekstra mange utfordringer, og vi er stolte over er den innsatsen våre medlemmer legger ned hver dag for å gi våre innbyggere gode tjenester.

Vi vet at det er mye pepperkaker, klementiner og sjokolade på pauserommene i disse tider, så i år har Fagforbundet Askøy bestemt at i stedet for å kjøre ut med godsaker til arbeidsplassene så vil vi gi en solidaritetsgave på 10 kroner per yrkesaktive medlem til Fagforbundets Barneby i Angola. Med rundt 1000 yrkesaktive medlemmer blir det en god sum penger, som går til utdanning, en tryggere oppvekst og et håp om en bedre fremtid for de fattigste barna i Huambo.

Vi ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nyttår!

Julehilsen fra Fagforeningsstyret:

Bente Margrethe Sannes