God jul og godt nytt år fra Fagforbundet Tromsø

Fagforbundet Tromsø ønsker alle sine medlemmer, tillitsvalgte og samarbeidspartnere en magisk jul og et godt nyttår. En ekstra hilsen til dere alle som er på jobb.

22.12.2021 av Reinaldo Montalvao
Sist oppdatert: 22.12.2021

Kjære, kamerat nå nærmer vi oss årets slutt!

Om noen dager kan vi alle senke skuldrene og nyte rolige juledager sammen med våre nærmeste.

Vi er både glade og stolte av våre medlemmer som gjorde en helt ekstraordinær innsats i 2021 for å holde hjulene i gang og levere tjeneste med høykvalitet til alle i privat og offentlig sektor.

Vi håper 2022 gir oss mulighet til å treffe mange av dere igjen. Når hverdagen blir lysere skal vi igjen ha sosiale samlinger, faglige kurs og konferanser.

Takk for tilliten dere viser oss. Takk for at dere viser oss at samhold er styrke.

Jeg håper julen din vil bli feiret i fred og harmoni med de du elsker mest, jeg ønsker at det nye året vil bli mottatt med stor glede og full av lykke og suksess.

Fagforbundet Tromsø takker alle sine helter for den gode innsatsen som gjøres på arbeidsplasser hele døgnet, hele uken, hele året. Foreningen vil fortsette å kjempe for at medlemmene våre skal få bedre arbeidsforhold og motta den økonomiske anerkjennelsen de fortjener.

Sammen er vi sterkere.

Jeg ønsker deg en riktig god jul og et godt nytt år!

Julehilsen, Reinaldo Montalvao

Leder -Fagforbundet Tromsø