KUNNGJØRING AV ÅRSMØTE I FAGFORBUNDET TROMSØ 2022

TROMSØ

Fagforbundet Tromsø kaller inn til årsmøte 2022. Vi ønsker alle medlemmer velkommen til årsmøte

19.12.2021 av Reinaldo Montalvao
Sist oppdatert: 19.12.2021

Gode fagforeningskamerater.

Årsmøtet 2022 planlegges fysisk den onsdag 26.januar 2022 fra kl. 17:30 – 20:30 på Aurora kino. (Møtet kan på kort varsel bli gjort om til digitalt). Vi følger lokale og nasjonale smittevernstiltak.

Medlemmer som har saker som de ønskes skal tas opp på årsmøtet må sende disse til styret senest 3.januar 2021.

Send til avd177.leder@fagforening.fagforbundet.no innen 03.01.21.

Det er viktig å merke seg at det i år er påmelding til Årsmøte i Fagforbundet Tromsø på grunn av den pågående Covid-19 pandemien. Fristen for påmelding er fredag 21.01.21

Påmeldingen sendes til avd177.leder@fagforening.fagforbundet.no

Innkallingen og program med dagsorden legges ut på våre nettsider senest 16.januar 2022.

Eventuelt linken til møtet sendes til alle deltakere mandag 24.januar

Saker som skal behandles: Årsberetning, Regnskap, Innkommende forslag, Fagforening organisasjonsstruktur, Handlingsplan, Budsjett og Valg.

På møtet skal det gjennomføres valg av:

Leder, Nestleder, Kasserer, Opplæringsansvarlig, Fagforeningsstyret, Yrkesseksjoner, Ungdomstillitsvalgt og representanter til representantskap i Fagforbundet Tromsø.

Innspill til valgkomiteen kan sendes til valgkomiteen pr e-post:

avd177.opplæringsansvarlig@fagforening.fagforbundet.no

På vegne av styret i Fagforbundet Tromsø