KLUBBMØTE FOR MEDLEMMER/ANSATTE I TROMSØ KOMMUNE

(Foto: Martin Rydningen)

Det blir valg av HTV og valgkomité i KS området på eget medlemsmøte for ansatte i Tromsø Kommune.

19.12.2021 av Reinaldo Montalvao
Sist oppdatert: 06.01.2022

Kjære medlem i Fagforbundet,

Klubbmøte for yrkesaktivmedlemmer ansatte i Tromsø kommune avholdes onsdag 19.januar 2022 fra kl. 17:30 – 19:00 på Aurora kino. (Møtet kan på kort varsel bli gjort om til digitalt). Vi følger lokale og nasjonale smittevernstiltak.

Saker som ønskes behandlet på klubbmøte, må sendes til avd177.leder@fagforening.fagforbundet.no innen 03.01.21.

Det er viktig å merke seg at det i år er påmelding til Klubbmøte Tromsø kommune på grunn av den pågående Covid-19 pandemien. Fristen for påmelding er fredag 14.01.21.

Påmeldingen sendes til avd177.leder@fagforening.fagforbundet.no

Innkallingen, saksdokumenter og program med dagsorden legges ut på våre nettsider senest onsdag 12.januar 2022.

Eventuelt linken til møtet sendes til alle deltakere mandag 17.januar

På møtet skal det gjennomføres valg av hovedtillitsvalgte og valgkomité.

Med vennlig hilsen:

Reinaldo Montalvao