Innkalling til medlemsmøte

Det er kommet inn flere gode kandidater til frikjøpt tillitsvalgt vervet, bli med å stem fram kandidatene du mener er best på medlemsmøtet.

23.10.2021
Sist oppdatert: 24.10.2021

Agenda: Valg av frikjøpte tillitsvalgte
Sted: Karmøy rådhus kantinen
Tid: 02.11.2021 kl. 18.00
Inviterte: Medlemmer ansatt i Karmøy kommune

Det skal foretas valg av frikjøpte tillitsvalgt. Det er to ledige verv som skal velges:

Verv 1: 70% kommunal sektor 30% privat sektor.
Valgperiode: 17.01.2022-31.12.2024

Verv 2: 100% kommunal sektor
Valgperiode 01.01.2022- 31.12.2022

Det vil bli foretatt valg blant alle forslag som er kommet inn til medlemsmøtet, og det er fremmøtte medlemmer som foretar valget.

Det presiseres:

• Alle yrkesaktive medlemmer i Fagforbundet Karmøy ansatt hos Karmøy kommune kan søke og har forslagsrett og stemmerett på medlemsmøte som velger frikjøpt tillitsvalgt.
  • De som foreslås må være forespurt og ha bekreftet at de er aktuelle kandidater.
  • Eventuelle forslag på kandidater kan sendes leder i forkant, eller overleveres på medlemsmøte hvor valget skal foretas.
  • Det vil ikke være mulig å forhåndsstemme eller levere stemme med andre.
  • Valg gjennomføres etter Fagforbundets vedtekter og retningslinjer.

Presentasjon av kandidatene

VELKOMMEN