Vår egen Tove Elise

Nå er me klar for Stortingsvalg og for ei endring. Nå er det vår tur! Og er det nokon som meiner dette av heile sitt hjerte, så er det vår egen Tove Elise Madland, som nå er 3.kanditat på lista til Rogaland Arbeiderparti.

25.08.2021 av Fagforbundet Vindafjord
Sist oppdatert: 31.08.2021

Litt om Tove Elise

Tove Elise er 56 år og utdanna helsefagarbeider med fagskole i eldreomsorg og psykisk helse. Ho har budd  i Vindafjord i 34 år og har jobba i kommunen nesten like lenge. Har vært både tillitsvald og leiar i Fagforbundet Vindafjord i mange år. Ho har også vore tillitsvald og leiar i LO i nord Rogaland. Så ho har god kjennskap til kor skoen trykkar for oss "vanlige arbeidsfolk."

Ho har også flere perioder i kommunestyret i Vindafjord, ble valgt til varaordfører i 2019 og har fungert som ordførar i 1 år. Er gift med Ole Jarl har 3 barn og 1 barnebarn. Har også bonusbarn og bonusbarnebarn.

Jobbar i 100% stilling ved Vindafjordtunet, valgte dette yrket fordi det å gi omsorg alltid har stått hennar hjerte nærmast.

Tove Elise og Fagforbundet Vindafjord

Me har vore så heldig å få ha ho som leiar av foreninga vår frå 2010 til 2018. Før de var ho plasstillitsvald i fleire år. Har vore medlem av forbundet sidan 1992, og kjende på stolthet over å få 25 års merke. Tove Elise har også sotte i styret i gamle kommuneforbundet.  Det er svært viktig for ho å være fagorganisert, for det trygger ho i jobbsammenheng.

"Det var hovudtillitsvald i Vindafjord som hjelp meg med å få de siste 5% opp til 100% stilling, uten den innsatsen hadde dette ikkje gått. Eg startet med 50 % , så 64% , så 74% , så 84 % så 95 % så endelig opp til 100% "- seier Tove Elise.

Så kvifor skal medlemmane av Fagforbundet Vindafjord stemme?

Dette er Tove Elise sitt budskap:

Nå er det vanlige folk sin tur, de siste 8 årene har det vært de med mest fra før som er prioritert, oss  arbeidsfolk har fått avgiftsøkning.  Det er blitt dyrere å bli fagorganisert, dyrere å pendle og barnehagen er blitt dyrere. Brillestøtte og tannregulerings støtte til barn er også borte. NÅ ER DET DIN OG MIN TUR.

Dei viktigste sakane for Tove Elise er:

1. Hele og faste stillinger, me må få en lovendring
  2. Styrke kommuneøkonomien.
  3. Endre bestemmelsen i arbeidsmiljølovenes slik at det ikkje er mogleg med midlertidig ansettelsar.

Tove Elise vil være et talerør for arbeidsfolk, ho har over 30 års erfaring fra kommunehelsetjenesten som ballast , og ønsker å sikre at de ansatte har en stillingsstørrelse og lønn som de kan leve av.

Me i Fagforbundet Vindafjord ønsker henne lykke til i valget. Me heier på deg.