INVITERER TIL FOREDRAG

Tre av Fagforbundet Rogaland sine yrkesseksjoner (YKA, YKKO og YHS) INVITERER TIL FOREDRAG

19.08.2021
Sist oppdatert: 19.08.2021

Sted: Folkets Hus i Stavanger, Sal 1 (de som ønsker kan følge digitalt via Teams;
Linken sendes dere 1-2 dager i forkant, oppgi epost som dere har tilgang for teams)
Dato: Tirsdag 21. september 2021
Tid: Åpent 16:30 – 20:00 (foredrag 17.30 – 19.30) fra 16.30 lett servering før foredraget.

Ved Unn Therese Omdal «Kommunikasjon og hersketeknikker»

Hvem er jeg? Mitt navn er Unn Therese Omdal, og jeg har holdt foredrag i mange år, både innen politikk, for fagbevegelser og for bedrifter og organisasjoner. Her kan du lese mer om min bakgrunn.

De siste tre årene har jeg holdt over 50 foredrag, og jeg skreddersyr mine foredrag etter hvilke temaer tilhørerne ønsker. Jeg tilbyr også foredrag via Teams og andre, nettbaserte løsninger.

TEMA: «Kommunikasjon og hersketeknikker»

Hvordan kommunisere effektivt? Hva er hersketeknikker, og hvordan slå tilbake med snert og eleganse? Dette foredraget har jeg holdt i en årrekke, både gjennom «Kvinner kan» – kurs i Arbeiderpartiet, men også for ulike fagforeninger og organisasjoner. Som aktiv politiker og styremedlem med både lokale og sentrale verv gjennom 18 år, har jeg både blitt utsatt for hersketeknikker, og helt sikkert brukt hersketeknikker selv.
I dette foredraget blander jeg personlige erfaringer med kunnskap om kommunikasjon og hersketeknikker, og gir konkrete råd for hva man kan gjøre når man utsettes for en hersketeknikk.
I tillegg forteller jeg om hvordan du kan kommunisere effektivt, slik at du blir hørt, sett og forstått. Jeg formidler stoffet med både alvor og glimt i øyet.

Marit Larssen
Leder: Yrkesseksjon Kontor og Administrasjon i Rogaland
Tlf. 480 78 220 / epost :
marit.larssen@fagforbundet.no

Påmelding via Fagforbundet Rogaland sine nettsider innen 14. september: https://www.fagforbundet.no/fagforeninger/rogaland/

Gratis for Fagforbundets medlemmer. Ikke medlemmer kr. 400,- og de betaler til konto
9011.05.13096 eller Vipps til 137334. Betaling må skje før arrangementet avholdes.