Bli med på film og diskusjon om alderdom og eldreomsorg

Kvalitet i eldreomsorgen må tas på alvor.

Kvalitet i eldreomsorgen må tas på alvor. (Foto: Fagforbundet)

Vi inviterer til film og faglig diskusjon om alderdom og eldreomsorg på Vega Scene 24. og 25. august, klokka 18.00.

18.08.2021 av Martin Halsos
Sist oppdatert: 18.08.2021

Prisbelønnet film om eldreomsorg

Margreth Olins prisbelønnede dokumentarfilm om alderdom og eldreomsorg, Dei mjuke hendene, vises tirsdag 24. august, kl. 18.00 på Vega Scene.

Filmen setter søkelys på en del av vår virkelighet som på en positiv måte fører til dyptgripende spørsmål ved vår eldreomsorg.

Førstemann til mølla!

Fagforbundet tilbyr gratis filmbilletter til et begrenset antall medlemmer.

Send epost her for gratis film.

Ingen ledige billetter? Kjøp billett her.

Vakker film om demens med debatt

Mari Bakke Riises dokumentarfilm, Hans + Liv, vises onsdag 25. august kl. 18.00 på Vega Scene.

Hans + Liv er en sterk og vakker skildring av hvordan det er å skilles fra sitt livs kjærlighet. Etter visningen blir det samtale med regissør Riise, Ingvar Skjerve, rådgiver i Fagforbundet, og Sverre Chr. Wilhelmsen, brobygger hos Verdighetsenteret.

Førstemann til mølla!

Fagforbundet tilbyr gratis filmbilletter til et begrenset antall medlemmer.

Send epost her for gratis film.

Ingen ledige billetter? Kjøp billett her.