FAGFORBUNDET TROMSØ sier JA for å bevare SÆRALDERSGRENSA

- Særaldersgrensa er ikke et privilegium, men en annerkjennelse til de ansatte som jobb i farlige eller fysisk krevende jobber, disse yrkesgrupper har en sentral rolle i beredskap til vår samfunnet, sier Reinaldo Montalvao - nestleder i Fagforbundet Tromsø.

04.06.2021 av Reinaldo Montalvao
Sist oppdatert: 04.06.2021

Mandag 7. juni kommer regjeringa og Frp i Stortinget til å vedta endringer som vil bety at retten til å gå av tidlig for de med farlige eller fysisk krevende yrker, forsvinner.

250.000 arbeidstakere i farlige eller fysisk krevende jobber som helsefagarbeidere, sykepleiere, renholdere, brann- og redningspersonell og ambulansefagarbeidere fortjener en trygg og god pensjon!

BLI MED PÅ UNDERSKRIFTSKAMPANJEN 💪

Bli med og si at det ikke er greit - LESE MER på www.fagforbundet.no

- Vi stå sammen med våre kamerater, vi kjempe for en bedre pensjon for alle og riktig utviklingen av arbeidslivet og samfunnet, derfor vi sier JA for å bevare særaldersgrensa, sier Montalvao

Du kan signere oppropet ved å klikke seg inn på lenke.

SAMMEN ER VI STERKERE

REINALDO MONTALVAO