Fagforbundet Tromsø ønsker alle våre medlemmer og tillitsvalgte en riktig god påske

Vi har fått demonstrert hvor viktig alle funksjoner i samfunnet er for felleskapet. Tusen takk for innsatsen! Nå fortjener alle en deilig påskeferie!

23.03.2021 av Reinaldo Montalvao
Sist oppdatert: 26.05.2021

Heisann alle kamerater i Fagforbundet

Vi ønsker at alle får noen trivelige fridager selv om tiden vi er inne i kanskje gir oss alle noe annerledes dager enn det vi er vant til i påsken. Foreningen håper at påsken din blir slik du ønsker deg, enten det er lange flotte ski- eller gåturer, late dager på sofaen eller hyggelig samvær med familie.

Vi har fått demonstrert hvor viktig alle funksjoner i samfunnet er for felleskapet. Tusen takk for innsatsen! Nå fortjener alle en deilig påskeferie. Fagforbundet vil spesielt sende en hilsen til alle de som er på vakt i påsken for å holde landet i gang i disse vanskelig tider.

PÅSKEKONKURRANSE FAGFORBUNDET TROMSØ

Lyst på tursekk, høyttaler og en pakke med kvikklunsj?

Alt du trenger å gjøre er å trykke liker på innlegg (påskekonkurranse fagforbundet Tromsø) på fagforbundet sin side på facebook og svare i kommentarfeltet: hvorfor er det viktig å ha en tillitsvalget på arbeidsplassen?

Tusen hjertelig takk til alle dere som følger oss på epost, nettsider og sosiale medier.

Ta vare på hverandre og lag en koselig påske. Vi i Fagforbundet Tromsø ønsker alle kamerater en riktig god påske