Fagforbundets familieleir er dessverre avlyst!

Fagforbundet håper fortsatt å kunne ønske velkommen til familieleir i 2020! Dette er et tilbud til Fagforbundets medlemmer om en rimelig og variert ferie hvor glede og mestring står i sentrum.

22.04.2020
Sist oppdatert: 26.05.2020

Fagforbundet har som mål å følge opp tidligere års suksess med familieleir fylt av aktiviteter for barn og voksne. I løpet av leiren blir det mye uteaktiviteter og lek og moro, sammen med andre familier fra hele landet. Familieleirene er et samarbeid med Framfylkingen og et tilbud til barnefamilier.

På grunn av usikkerhet knyttet til koronaviruset og smitteforbyggende tiltak er det usikkert om det blir familieleir i år. Leiren på Ringsaker folkehøyskole i juni(uke 26) kan dessverre ikke gjennomføres. Vi vet lite om hvordan situasjonen vil utvikle seg gjennom sommeren, men håper på det beste og holder fortsatt åpent for at det er mulig å gjennomføre familieleir på sensommeren.

Med forbehold tar vi sikte på at det blir familieleir på Haraldvollen Leirskole i Målselv kommune i uke 32, 3. – 7. august 2020.

Fagforbundet følger nøye de nasjonale retningslinjene for hvor mange personer som kan oppholde seg på samme arrangement og hvilke regler som gjelder. Det tas forbehold om at leiren kan avlyses med kort varsel.

Registrer deg ved å klikke på vedlagte link og fylle inn skjema.

Registreringslenken stenger for registrering 30. april.

Praktisk informasjon:

Deltakeravgiften er kroner 400,- per familie. Fagforbundet dekker rimeligste transport, kost/losji og aktiviteter for alle deltakere.

Blir det leir vil alle som får plass eller står på venteliste motta svar innen 15. mai. Medlemmer som ikke har deltatt tidligere vil ha første prioritet. Tilbudet er for Fagforbundets medlemmer med egne barn og ektefelle/samboer.

Ved spørsmål, kontakt: familieleir@fagforbundet.no

Det er fint hvis fagforeningene vil videresende informasjonen ut til tillitsvalgte på arbeidsplassene.

Tillitsvalgte på arbeidsplassen er nærmest sine medlemmene og kjenner ofte til om det er medlemmer som trenger familieleiren mer enn andre.

Viktig å minne om at ikke informasjonen stopper hos de tillitsvalgte.

Kriterier for å søke:

Medlem i Fagforbundet med egen familie.
Medlemmer som ikke deltatt tidligere vil bli prioritert først.

Påmeldingen åpner onsdag 20. april 2020. Medlemmer kan søke om plass ved å trykke på lenkene under.

Lenke til påmelding vil også være tilgjengelig på: www.fagforbundet.no/familieleir.

Vi gleder oss til leir!

Hilsen leirkomitéen ved Astrid