Fagforbundets medlemsapp

Fagforbundet har no lansert ein app der all informasjon du treng om ditt medlemskap er samlet. Her finn du mellom anna medlemsnr. ditt, kven som er din tillitsvalde, telefonnr. og e-post til din fagforening. Den største fordelen er at du som medlem har tilgang til medlemskapet ditt og fordelane i lomma, når ein er på farten, og den andre er mykje enklare innlogging med pin-kode, face id, og touch -id. Brukarane får logga inn med fødselsnummer/telefonnummer bare ved første besøk. Pin-kode, Face id, og Touch id gjør at brukaren får enklare og raskare logga seg på.

10.02.2021
Sist oppdatert: 10.02.2021

app2.jpg

Her kan du og lett finne dine forsikringar, du finn informasjon om stipend og link til søknadsskjema direkte i appen. Ved å trykke på "tariff" får du opp di tariffavtale. Du kan og lese meir om dine rettigheter og kva du kan kreve på jobben.

Fagbladet kan lesast nett og du administrere ditt abonemanget på fagbladet i appen.

Det er og lett og finne oversikt over kurs og yrkesfaglige tilbod som er relevante for din yrkesseksjon.

Anbefaler alle å laste ned denne appen.

Det kan gjerast både i appstore og på google play.