Møte for nye medlemmer i Fagforbundet

Fagforbundet inviterer jevnlig til velkomstmøte for nye medlemmer. 23. april kommer blir det et nytt møte.

22.01.2019
Sist oppdatert: 08.04.2019

Alle nye medlemmeri Fagforbundet skal tas vel i mot. Alle som melder seg inn blir med i et felleskap hvor vi står sammen og kjemper for våre felles rettigheter. Fagforbundet er en stor og mektig organisasjon, som jobber innenfor en lang rekke felt som har betydning for alle våre medlemmer.

Vi ønsker å møte nye medlemmer, og gi dem muligeten til å bli bedre kjent med sin fagforening. Det er også mange fordeler innen bank og forsikring for medlemmer. På velkomstmøte blir Sparebank1 SR-Bank med for å forteller om fordelsprogrammet.

Tid og sted:

• Dato: 23. april
  • Klokken: 17:00
  • Sted: Sparebank1 SR-Bank, Krinkelkroken 1.

Vi spanderer pizza og ber derfor om påmelding. Send en mail til fredrik.lygre@bergen.kommune.no innen 22. april dersom du vil bli med.