Mangler tittel til artikkel med id 148646-148646

3. september inviterer Fagforbundet og resten av LO-familien til fest for medlemmer og tillitsvalgte.

27.08.2019
Sist oppdatert: 28.08.2019

Kjære tillitsvalgte og medlemmer. Det er på grunn av dere vi har kraften til å forvalte, fornye og forbedre lønns, og arbeidsvilkårene deres. Gjennom godt klubbarbeid, tariffoppgjør og påvirkning av politikken klarer vi i fellesskap å gjøre arbeidslivet bedre. I år er tillitsvalgtåret, og vi ønsker å hylle den rollen dere gjøre for det norske arbeidslivet. Det er også valg, Det er politikken som rammer inn hva vi kan få til i felleskap.

Vi vil invitere deg og dine medlemmer til en tirsdag utenom det vanlige. Hvor vi skal samles på Snekkerbrakken på Bergenhus for å oppleve kameratskapet i fagbevegelsen. Vi skal spise god grillmat, høre på politikere som skal vise vei i valget og til slutt få en minikonsert. Det er bar som serverer forfriskninger og vi har bestilt telt slik at vi kan tørrskodd nyte kvelden.

Ta med dine kamerater og kom til Bergenhus festning på tirsdag 3. september kl. 18:00.

Vi gleder oss!