Invitasjon til kurs på Quality Hotell Edvard Grieg for tillitsvalgte og verneombud

Vi ønsker å bli bedre kjent med dere som er plasstillitsvalgt (ptv) og verneombud (vo) i Fagforbundet Askøy. Samtidig ønsker vi å belønne ptv og vo å holde kurs under litt andre rammer enn tidligere. Vi ønsker å inviterer deg på Quality Hotell Edvard Grieg (Suitellet, Sandsli) 26 - 27. april til faglig påfyll med middag og overnatting.

27.03.2019
Sist oppdatert: 27.03.2019

Tema for kurset vil være:

• Samarbeid mellom tillitsvalgte og verneombud (roller)
  • Hvordan jobbe i samarbeidsorgan/Nærværsutvalg på arbeidsplassen
  • Endringer i IA-avtalen
  • Erfaringsutveksling
  • Hvordan få flere med på laget?

Tapt arbeidsfortjeneste blir dekket av Fagforbundet.

Vi samles på hotellet fra kl. 16.00 til registrering. Programmet starter kl. 17.00 med en presentasjon av fagforeningsstyret i Fagforbundet Askøy.

Kurset avsluttes lørdag 27.4. med lunsj ca. kl. 14.00

Vi håper dere har anledning til å delta, vi ser frem til to hyggelige dager med dere.

Kontaktperson: Bente Sannes, tlf. 988 03 045

Påmelding innen 10. april 2019:

pameldingfagforbundetaskoy@gmail.com

Fagforbundet Askøy