Samhandling verneombud og tillitsvalgte

Invitasjon til kurset: Samhandling verneombud og tillitsvalgte 24 og 25 april 2019 Scandic Stavanger Park, Prestegårdsbakken 1, Stavanger

11.02.2019
Sist oppdatert: 20.02.2019

Målet med kurset er å gi verneombud og tillitsvalgte i Fagforbundet en god innføring i hva som skal til for bedre måloppnåelse i forhold til arbeidsmiljøet/HMS, samt Fagforbundets politikk på området.

Få større respekt og forståelse for hverandres roller

Få innsikt i de viktigste områdene for samarbeid

Bidra til at rollen som verneombud blir mer synlig i Fagforbundet Det er viktig at både verneombud og tillitsvalgte fra samme arbeidsplass deltar. Deltakerne må ha med seg arbeidsmiljøloven.

Pris pr. deltaker kr. 2 200,- som dekker reise og opphold for de som trenger dette.

Dersom foreningen ønsker å dekke overnatting og middag for de som har kortere reisevei enn 1,5 t hver vei vil dette koste kr. 1 700 i tillegg.

Påmelding innen 11.mars 2019 via link i høyremenyen på vår nettside:

Påmeldingen må godkjennes av den lokale fagforeningen som for oss er:

Tone Merete Aune:Tone-Merethe.Aune@rogfk.no

Er det noen som ikke har fått permisjon med lønn, ta med avslaget fra arbeidsgiver til kurset, dere vil da få stipend for de timene dere er trukket.

Reiseutgifter dekkes etter rimeligste reisemåte. Ved bruk av bil skal dette avtales på forhånd eller samkjøre med andre.
Oppstart 09.april kl. 09.30 med lett frokost.

Fagforbundet er LOs største forbund, med rundt 360 000 medlemmer. Fagforbundet organiserer arbeidstakere i kommunale, fylkeskommunale,
private og offentlige virksomheter og i sykehusene.