Invitasjon til Fagforbundets familieleir

Vi følger opp fjorårets suksess med to leirer fylt av aktiviteter for barn og voksne. I år blir det en leir i sør (Arbeiderbevegelsens folkehøgskole i Ringsaker kommune) og en leir i nord (Haraldvollen leirskole i Målselv kommune).

07.03.2019
Sist oppdatert: 08.03.2019

Leirene er arrangert i samarbeid med LOs ungdomsorganisasjon Framfylkingen, og er et tilbud til Fagforbundets medlemmer, som kan ta med seg egen familie på leir. Familiene som deltar får nye venner og en variert, lærerik, morsom og minneverdig ferie.

Påmeldingen åpner mandag 25. mars 2019 kl. 1000. Du kan søke om plass ved å trykke på lenken under. Lenke til påmelding vil også være tilgjengelig på www.fagforbundet.no/familieleir .

Påmelding:

Arbeiderbevegelsens folkehøgskole i Ringsaker: 24. juni – 28. juni 2019 Haraldvollen Leirskole i Målselv kommune: 5. august – 9. august 2019

Det er bare mulig å melde seg på den leiren du sokner til geografisk, men i registreringen kan du krysse av på om du kunne tenke deg å delta på den andre leiren, dersom du ikke får plass på den leiren du sokner til. Dette betyr at dere som bor i Sør-Norge (fra Trøndelag og sørover) i førsterekke tilbys plass i uke 26 på leiren i  Ringsaker. Dere som bor fra Trøndelag og nordover tilbys i førsterekke plass på leiren i uke 32 i Målselv kommune.

Vi forsøker å kontakte alle med enten tilbud om plass eller informasjon om venteliste før påske.  Søke om plass er ikke bindende, men dersom du takker ja til plass på en av leirene vil det være bindende.

Deltakeravgiften er kroner 400,- per familie. Fagforbundet dekker rimeligste transport, kost/losji og aktiviteter for alle deltakere.

Vi svarer på vanlige spørsmål om leir og påmelding her:  Spørsmål og svar. Dersom du ikke finner svar på det du lurer på der, så kan du ta kontakt på familieleir@fagforbundet.no.

Vi gleder oss til leir!

Hilsen leirkomitéen ved Astrid!