Jubileumsfest

Jubileumsfesten i år blir utsatt.

07.05.2020
Sist oppdatert: 07.05.2020

På grunn av den situasjonen vi er i nå, så ser vi oss nødt til å utsette årets jubilantfest. Vi kan ikke ta noen sjanser, og risikere smitte, for mange av våre jubilanter er i risikosoner. I dag vet vi ingenting om når vi kan starte opp igjen, men vi kan love dere som er jubilanter i år at dere skal ikke bli glemt. Vi satser på å arrangere jubilantfest i mai/juni 2021 for både årets jubilanter, og neste års jubilanter. Og da skal vi slå på stortromma for dere alle. Det er 7 som har vært 40 år i LO, og 31 som har vært 25 år i Fagforbundet som skal feires dette året. Bilde som dere ser, er bilde fra fjorårets jubilantfest. Hvis det er noen som lurer på hvor lenge de har vært i Fagforbundet eller i LO, så kan de ta kontakt med Ragnhild på epost: rkj@karmoy.kommune.no så skal jeg sjekke for dere ved anledning.