Ny hovedtillitsvalgt

Vi ønsker Gro Kristin hjertelig velkommen til Fagforbundet Karmøy

11.01.2021
Sist oppdatert: 11.01.2021

Dette er Gro Kristin vår nye hovedtillitsvalgt. Gro Kristin har jobbet som konsulent i oppvekst- og kultur i 14,5 år. Har jobbet med både skole og barnehage saker, og i tillegg med lærlingene i barne- og ungdomsarbeiderfaget. Har fagbrev i kontorfaget som grunnutdannelse og har bygget videre på denne jevnlig. Har økonomi og personalfag fra HVL, veiledningsutdanning fra AOF og holder nå på med et studie som heter kontor- salg og serviceledelse. Er gift med Kjell Ståle og har 3 voksne barn. Fritiden går med til familie, venner, studier, strikking og turer i skog og mark med Punkie (deres 9,5 år gamle portugisiske vannhund). Går til oppgaven med med sommerfugler i magen og gleder seg til å bli kjent med alle medlemmene. Kan kanskje ikke svare på alle spørsmål nå i starten men hun lover at hun skal undersøke og svare deg etter hvert. Hun er veldig glad i å jobbe for og med mennesker og gleder seg til å ha kontakt med alle medlemmene til Fagforbundet. Vi ønsker Gro Kristin hjertelig velkommen til Fagforbundet!