Velkommen til et åpent kurs i teams på 1-2-3, for alle medlemmer og tillitsvalgte i Fagforbundet Nordland.

Dette er «Teams» helt på nybegynnerstadiet, og vil dreie seg om å logge seg på et møte, ta ordet, slå av og på lyd og video osv.

13.01.2021
Sist oppdatert: 13.01.2021

Dette er ikke et kurs for viderekommende eller for møteledere, men for å forstå funksjonene som ligger i Teams som møteplattform for deg som skal delta på et møte.
Dato: 18.januar 2021
Klokken 18.00 - 19.00
Flere av fagforeningene vil i år kjøre digitale årsmøter p.g.a den krevende smittesituasjonen.
Digitale møter er hverdagen og fremtiden. Det er bare å hoppe i det. Meld deg på i dag!
Påmeldingsfrist 17. januar 2021