Tariffkrav 2022 - medlemsundersøkelse

Tariffkrav 2022 - medlemsundersøkelse Fagforbundet Nordland følger opp erfaringene med det økende engasjementet rundt tariffkravene i forkant av oppgjøret 2020. Både på bakgrunn av den usikre smittesituasjonen og utfordringene med å sortere og ivareta alle innkomne forslag har vi derfor laget en digital undersøkelse som innehar den samme type spørsmål som det lå i skjemaet fra sist oppgjør. Disse spørsmålene ligger i vedlagte lenke:

15.03.2021
Sist oppdatert: 15.03.2021

Fagforbundet er opptatt av dine krav for tariffoppgjøret 2022. Det er medlemmenes krav som legger grunnlaget for våre krav til arbeidsgivere vi organiserer hos. Dine krav vil bli behandlet først av din lokale fagforening, deretter i Fagforbundet Nordland og til sist i Fagforbundets landsstyremøte. Kravene fra Fagforbundet vil deretter være med å avgjøre retningen til både eget forbund og LO for øvrig. En samlet styrke er viktig for et godt resultat. Takk for at du engasjerer deg!»