Aldri for sent med videreutdanning

Det lønner seg å være medlem av Fagforbundet. En god grunn er mulighetene for videreutdanning.

15.02.2019
Sist oppdatert: 21.02.2019

20 stykker hadde tatt turen til Fagforbundet Oslo for å høre på andres erfaringer og lære av hverandre. Tema var videreutdanning ved Høyskolen i Innlandet. Det ble holdt en presentasjon av studiene ved Høyskolen i Innlandet. Deretter fortalte Heidi og Tone om sine erfaringer med videreutdanning.

– Dette synliggjør en av fordelene med å være medlem av Fagforbundet. Vi har mange slike tilbud til våre medlemmer, sier leder av yrkesseksjon for kontor og administrasjon, Espen Petersen.

– Mange fikk delt erfaringer som gjør at man lærer av hverandre. Da kan det bli enklere å starte og ta det første skrittet. Det er aldri for sent, sier Pettersen.

Bli med på laget.