Jakten på flere læreplasser

Vil din bedrift ta imot en eller flere lærlinger? Da leter vi etter deg. Vi er på jakt etter flere læreplasser og lærebedrifter.

02.06.2020
Sist oppdatert: 02.06.2020

Målet med kampanjen «Læreplassjeger 2020» er å rekruttere flere lærebedrifter og læreplasser. WorldSkills Norway inviterer alle gode krefter å ta del i denne viktige kampanjen: fagforbund, bransjeorganisasjoner, opplæringskontorer og skoler. Kampanjen vil pågå gjennom sommeren.

Fagforbundet Oslo er med i kampanjen og leder for Yrkesseksjon Helse og Sosial i Fagforbundet Oslo, Helge Sporsheim, er kontaktperson for Oslo og håper på bred deltakelse.

- På grunn av Koronasituasjonen har det blitt en stor utfordring å skaffe nok læreplasser. Derfor håper jeg at så mange som mulig vil være med på denne kampanjen for å hjelpe lærlingene, sier Helge Sporsheim.

Registrer din interesse for å bli lærebedrift, så vil du bli kontaktet av en læreplassjeger i Oslo.