Mandag 18. september 2023
"Mat, Mestring, og Miljø: To-Dagers Fagseminar for Mat- og Ernæringsarbeidere i Helse- og Omsorgssektoren" Del 1

sep.
12.30 16.00

Hausmannsgate 6, 0186 Oslo

Arrangør
Fagforbundet Pleie og Omsorg, Oslo og Fagforbundet Sykehus og Helse

Fatmira Maksuti

fatmira.maksuti@fagforbundet061.no

Vi ønsker å invitere deg til et inspirerende seminar som vil fokusere på din karriere som mat- og ernæringsarbeider i kommuner, fylkeskommuner, helseforetak og private institusjoner. Enten du er kokk, dietetiker, kjøkkenleder, kostøkonom, servicemedarbeider eller kjøkken-/kantineassistent er du hjertelig velkommen til å delta på mini fagseminar for mat- og ernæringsarbeidere!

Fagseminaret vil gi deg en sjelden mulighet til å lære av vår faglige ekspert, Erlend Eliassen, kokk og leder i faggruppa for ernæring i Fagforbundet. Samt vi vil at invitere deg til å dele din egen kunnskap og erfaring med andre medlemmer av Fagforbundet Pleie og Omsorg, og Fagforbundet Sykehus og Helse. Seminaret vil fokusere på hvordan du kan få en bedre arbeidshverdag både faglig og i arbeidsmiljøet.

Fagseminaret vil foregå over to dager, med hver dag fokusert på forskjellige aspekter av mat og ernæring i helse- og omsorgssektoren:
Del 1: Den 18.09.23 begynner med lunsj fra kl.12.30 til 16.00
Del 2: Den 06.11.23 begynner med lunsj fra kl.12.30 til 16.00

Vi tror at du vil finne seminaret inspirerende og motiverende, og at det vil gi deg en ny forståelse av ditt yrke som mat- og ernæringsarbeider.

Fagforbundet ønsker å støtte deg gjennom hele din yrkeskarriere, ved å tilby deg de ressursene og verktøyene du trenger for å lykkes. Vi håper at du vil dra nytte av denne muligheten,  til å bygge nettverk med andre fagpersoner i samme bransje.  Vi ønsker at deltagerne utveklser erfaring og  lærer av hverandre i løpet av seminaret.