imagenjcb.png

Vi har også ei hytte på Nesbyen ca 260 km fra Sarpsborg.
Hytta er bygget i 1999 og ligger rett ved Nesbyen alpinsenter. Det er fint tur terreng og gode fiskevann i umiddelbar nærhet. Det er bilvei helt frem til hytta sommer og vinter. Langedrag og Bjørneparken ligger 30 til 40 minutters biltur unna. Sjekk ulike aktiviteter på Nesbyen sommer og vinter her: www.nesbyen.no På sommeren kan Nesbyen tilby golfaktiviteter forsøk linken:http://www.nesbyengolf.no/1-10035/forsiden/

Hytta er utstyrt med kjøleskap, komfyr, oppvaskmaskin,vaskemaskin, kaffetrakter, radio m/DAB+ og DVD spiller. Det er TV tilknyttet fiberkabel fra altiboks det er også trådløs internett tilgang.Det er innlagt dusj og wc.

Det er 8 sengeplasser med sengetøy, men husk å ha med overtrekk.

Pris: kr.3 530- pr. uke - Ut over en uke kr. 650,- pr døgn. Fredag til søndag Kr.2 048,-
( Ikke medl. kr. 4 255,-/ pr.døgn.915,-Weekend kr.2 745,- )

Viktig: Alle priser blir indeksregulert 1.januar hvert år.

Leietid: ukeleie fra lørdag kl. 15:00 til lørdag 15:00
ved weekend avtales leietiden

Elektronisk søknadskjema her.

NB Viktig: dersom det er ledig her i kalenderen, betyr det ikke automatisk at man får hytte dersom man søker elektronisk. Man må fremdeles få skriftlig eller muntlig svar fra kontoret før leien er i orden. Vil også gjøre oppmerksom på at det som vises med blått er opptatt, men byttedag er samme dag som markert først eller sist i perioden. Eks: dersom det står at det er opptatt fra lørdag 4. februar, er det mulig å leie til og med denne dato. Bytte på hyttene i Norge er kl 1500, dersom ikke noe annet er avtalt. Hvis ikke annet er avtalt hentes nøkler på Fagforbundet senest torsdag før leieperioden. Kalenderen viser når hytta er opptatt. (Gul markering=opptatt.)

Kalender sist oppdatert 03.mai-2024