ArticleListPage index

Bli med på underskriftsaksjon for lovfestet rett til heltid

Hver femte medlem av Fagforbundet ønsker seg større stilling. Deltidsansatte sliter med å få boliglån, har manglende forutsigbarhet i hverdagen og dårlig pensjon.

12.08.2021

Nå kan du forhåndsstemme

Bruk stemmeretten. Fra 10. august kan du forhåndsstemme i kommunen din. Husk legitimasjon og hold avstand hvis det blir kø.

10.08.2021

Meklingen i Oslo kommune endte med minst 16 500 for alle

Etter 14 timers mekling på overtid er det enighet mellom Kommuneansattes Hovedsammenslutning (KAH), som forhandler på vegne LO-forbundene, og Oslo kommune i tariffoppgjøret. – Våre medlemmer får reallønnsvekst. Med et kronetillegg på minst 16 500 kr for alle medlemmer mener vi det er godt oppgjør, sier Roger Dehlin som leder Fagforbundet Oslo.

27.05.2021

Oslo kommune: 1200 medlemmer kan bli tatt ut i streik

25. og 26. mai er partene i lønnsoppgjøret i Oslo kommune kalt inn hos Riksmekleren. Hvis meklingen ikke fører fram tar Fagforbundet ut ca. 1200 medlemmer i streik fra 27. mai.

19.05.2021

Forhandlinger i Oslo kommune: KAH krever kompensasjon for fjoråret

-Vi ble hengende etter i 2020. Det må rettes opp i årets oppgjør slik at kommuneansatte ikke blir hengende etter, krever Roger Dehlin som leder Fagforbundet Oslo.

29.04.2021

Digitalt årsmøte gjennomført

3.februar gjennomførte vi vårt første og forhåpentligvis siste digitale årsmøte. Årsmøtet ble vel gjennomført med omtrent 80 medlemmer tilstede.

22.02.2021

Årsmøte 2020 vel gjennomført!

Omtrent 100 medlemmer møtte opp til årsmøtet som ble arrangert på Smestad brannstasjon 5.feb 2020. Tema for årsmøtet og det påfølgende medlemsmøtet var blant annet uttak av ferie og fritid, kultur på arbeidsplassen og våre forsikringsordninger.

10.02.2020