Årsmøtepapirer

Her er årsmøtepapirene for årsmøtet 2024, som er på Skarstua 31. januar kl. 1800.

Årsmøtepapirer

Her kommer papirene for årsmøtet 26.01.2023 kl 18.00 ved Bryggjen i Bud.

Innkalling til årsmøte for 2023 i Fagforbundet Hustadvika

Velkommen til vårt årsmøte i Fagforbundet Hustadvika Tid: 26.01.2023 Sted: Bryggjen i Bud 1 etg. Kl. 18.00

Innkalling til årsmøtet 2023 Fagforbundet Hustadvika

Det blir avholdt årsmøte i Fagforbundet Hustadvika for 2023 Sted: Bryggjen i Bud Dato: 26/1-23 Tid: kl 18.00 Vanlige årsmøtesaker. Velkommen!

RENHOLDERENES DAG

Medlemsmøte i yrkesseksjonen helse og sosial

For å komme i gang etter Korona- pandemien hvor vi har hatt lite med personlig oppmøte og medlemsmøter i den største yrkesseksjonen vår er det på tide å komme i gang. Klikk på teksten for å få fram filen til plakaten.

Medlemsmøte 2022

Felles medlemsmøte 2022

Velkommen til medlemsmøte. Trykk på bildet for å få fram info og lenke til plakat. Endringer på klokkeslett fra 16:30 til 17:00 samme dag og sted.

Info streikeforberedelser 2022

2022 Informasjon til dere som er tatt ut i streik i fase 1 av streiken. Dersom det blir brudd i forhandlingene er 40 personer i Fagforbundet Hustadvika tatt ut i streik. Det betyr at du ikke skal gå på jobb, og at Fagforbundet er din arbeidsgiver så lenge streiken pågår. Vi har streikekontor i 2. etasje i HANA-bygget (tidligere Brudeset-bygget) som er åpent alle hverdager mellom kl 08.00-16.00. Alle som er tatt ut i streik er pliktig til å stille på oppsatte streikevakter. Vi setter opp vaktlister og informerer alle streikende om vakter og annen viktig informasjon på SMS. Marita Sande er leder i Fagforbundet Hustadvika og er streikeleder. Kontaktinformasjon: marita.sande@hustadvika.kommune.no Tlf: 92246460 Pressekontakt er hovedtillitsvalgt Tor Gunnar Johansen. Kontaktinformasjon: tor.gunnar.johansen@hustadvika.kommune.no Tlf: 91788799

Tillitsvalgte 2022

Tillitsvalgte etter vedtekter

Årsmelding 2021

Vi skal behandle. Årsmeldingen, Innkomne forslag, regnskap, Handlingsplan, Budsjett og valgliste. Klikk på logoen og du får fram meldingen for 2021.

INNKALLING ÅRSMØTE 2022

Fagforeningen har etter søknad utsatt årsmøtet grunnet koronapandemi bestemt i desember. Håper at at årsmøtet går greit da det er første gangen denne fagforeningen bruker digitalt årsmøte. All blomster utgivelse, utdeling av diplomer og nåler må vente til en senere dato som passer. Vi skal se til at blir godt ivaretatt og får behørig markering for innsatsen og medlemstid.

Kunngjøring årsmøte 2022

Fagforbundet Hustadvika kunngjøring om årsmøte den 03.03.2022 kl: 17:30. PGA usikkerheten rundt pandemien og smitte trykk så har det ført til at årsmøtet har blitt utsatt til denne dato med godkjenning fra regionkontoret. Av samme årsak skal årsmøtet gjennomføres på digital plattform i Teams.

Valg av hovedtillisvalgte for perioden 2022-2023

Valggjennomføring er gjennomført. Vi hadde tre kandidater:

JULE OG NYTTÅRS HILSEN 2021

Ønsker alle medlemmer en riktig god jul og et godt nytt år

HTV valg 2022 - 2023

Det er tre kandidater som har meldt seg som hovedtillitsvalgt. Valget gjelder for 2 år. En skal velges med 100% frikjøp og en skal velges med 50% frikjøp. Vi foretar ny valgrunde med bakgrunn i at vi ser at løsningen for digital gjennomføring ikke var sikker nok og at det er medlemmer som ikke mottok SMS med lenke for å kunne avgi sin stemme. Vi gjør oppmerksom på at det bare er ansatte i Hustadvika kommune som har anledning å stemme ved dette valget.

Sommerbilde 2021

Sommerhilsen

Fagforeningen ved leder ønsker alle medlemmer, tillitsvalgte, samarbeidsparter, kolleger og arbeidsgivere en riktig fin sommer og et godt ferieopphold. Slappe av og nyte naturen, omfavne familien og holde vennskapet varmt. Tilværelsen kan være skjør og en må gripe stunden og tilværelsen der man kan. Få nok sol, spise god mat og leve sunt. Vi har en lang periode med Korona og det skulle borge for en tiltrengt hvileperiode og lade batteriene våre. Det ser litt tryggere ut nå og håper at det vil fortsette slik. Ha en riktig fin sommer.  Tor Gunnar Johansen

GOD PÅSKE

Ønsker en riktig god påske for alle medlemmer. Likeverd og samhold er stikkord her. Hold ut i pandemien med godt humør og trivsel. Styret/ Leder

Innkalling til Årsmøte i Fagforbundet Hustadvika

Det kalles da inn til årsmøte på Ergan kystfort da de har aula med fastmonterte seter. Smittevern med masker blir delt ut. Påmelding i forkant oppfordres og blir samordnet ved oppmøte dette har sammenheng med smitteregistrering pålagt av Romsdals museet som leier ut.

Kunngjøring årsmøte 2021

Årsmøtet skal være i 2012 på Ergan kystfort i Bud i Aulaen. Det blir kun vedtektsfestede saker. Årsmeldinger, Innkomne saker, Regnskap, handlingsplan, budsjett og valg. Det blir ikke jubilanter eller matservering