Nå er sommeren her, og vi håper dere får en velfortjent pause fra hverdagen. Bruk feriedagene godt til å slappe av, lade batteriene og nyte fine stunder med familie og venner.
En ekstra hilsen går til alle dere som skal stå på og holde hjulene i gang gjennom sommerukene.
Kontoret til Fagforbundet Buskerud er bemannet i sommer bortsett fra uke 30.
Vi i Fagforbundet Buskerud ønsker dere en riktig god, solrik og fredfull sommer!
Med vennlig hilsen,
Fagforbundet Buskerud
Fagforbundet Buskerud
Sitat:
«Ferie er å ha ingenting å gjøre, og hele dagen å gjøre det på» (Robert Orben)