Til hovedinnhold

Meny

Fagforbundet Buskerud ønsker å rette en stor takk til alle medlemmer og tillitsvalgte i fylket vårt. Takk for det gode arbeidet og den flotte innsatsen dere legger ned hver eneste dag.

God sommer
God sommer (Foto: Pixabay)

Nå er sommeren her, og vi håper dere får en velfortjent pause fra hverdagen. Bruk feriedagene godt til å slappe av, lade batteriene og nyte fine stunder med familie og venner.
En ekstra hilsen går til alle dere som skal stå på og holde hjulene i gang gjennom sommerukene.
 
Kontoret til Fagforbundet Buskerud er bemannet i sommer bortsett fra uke 30.
 
Vi i Fagforbundet Buskerud ønsker dere en riktig god, solrik og fredfull sommer!
 
Med vennlig hilsen,
Fagforbundet Buskerud
 
Sitat:

«Ferie er å ha ingenting å gjøre, og hele dagen å gjøre det på» (Robert Orben)

 
Hei, jeg er Fagforbundets chatbot. Hva kan jeg hjelpe med?