Jubileumsaktiviteter for medlemmer

Bildet er hentet i fra freia.no

Bildet er hentet i fra freia.no (Foto: Freia.no)

Fagforbundet Pleie og Omsorg Oslo feirer 10 år og inviterer våre flotte medlemmer til en rekke jubileumsaktiviteter gjennom 2024. Vi har planlagt spennende arrangementer for både voksne, barn og barnefamilier. Følg med på vår nettside for påmelding og ytterligere informasjon om hver aktivitet. Informasjon om aktivitetene vil bli tilgjengelig minst 4 uker før hver aktivitetsdato.

23.04.2024 av Bashiruddin Khawaja
Sist oppdatert: 24.04.2024

Vi starter jubileumsfeiringen med en uforglemmelig opplevelse:

Besøk til Freia Sjokoladefabrikk

Dette er en unik mulighet for alle sjokoladeelskere og de som er interessert i historien bak kakao og fabrikkens utvikling, inkludert et glimt av Munchs malerier. Smaksprøver vil bli delt ut.

• Utforsk FreiaLand for en reise gjennom kakaoens historie.
  • Støp din egen melkesjokolade i Støperiet.
  • Opplev Munchs kunstverk og flotte skulpturer i Freiasalen.
  • Ta en guidet tur gjennom fabrikken og lær om sjokoladeproduksjonsprosessen.

Viktig: Freia kan ikke tilpasse smaksprøver for spesifikke allergier, og det finnes ingen nøttefrie soner på fabrikken. Foreldre som tar med barn må fylle ut et samtykkeskjema. Minimumsalderen er 10 år, eller barn må ha fylt 10 år i løpet av inneværende år. Dessverre er ikke yngre søsken tillatt.

Dato:  Søndag 26.05.2024

Påmeldingslenke:

Freia besøk klokken 11.00

Freia besøk klokken 15.00

Påmelding og informasjon: Påmelding til denne aktiviteten og andre jubileumsaktiviteter vil være tilgjengelig via lenker på denne nettside. Etter påmelding vil du motta en bekreftelse på e-post innen 2 uker dersom du får plass. Manglende bekreftelse betyr at du ikke har fått plass. Vennligst sjekk nettsiden for påmeldingslenker og viktig informasjon om hver aktivitet, som blir lagt ut 4 uker før aktivitetsdagen.

Jubileumsaktiviteter er for medlemmer av Fagforbundet Pleie og Omsorg Oslo. Vi har begrenset antall med billetter og derfor vil det være førstemann til mølla prinsippet. Ved påmelding til Freia-besøket, er det opptil 3 personer per familie som kan få plass, antall personer må velges ved innmelding og kan ikke gjøres senere.

Mere informasjon vil bli sendt til de som får plass.