Representantskapet Fagforbundet Buskerud

Representanter på plass i kulturhuset i Modum

Representanter på plass i kulturhuset i Modum (Foto: Laila Evensen)

Fagforbundet Buskerud gjennomførte sitt første representantskap i nye Buskerud på Modum Kulturhus i Vikersund. Takk til Fagforbundet Modum og Sigdal for hjelp til lokale, rigging og bespisning.

18.03.2024 av Astrid Isene
Sist oppdatert: 18.03.2024

Fagforbundet Viken har 84 representanter.

Anne Warhuus leder i Fagforbundet Modum og Sigdal ønsket oss velkommen til Vikersund og introduserte det kultruelle innslaget som var  Lena Jørgensen tillitsvalgt i Fagforbundet Modum og Sigdal som sang sammen med Hanna Loise Husøien på flygel.

Ingunn Reistad Jacobsen leder Yrkesseksjon Samferdssel- og Teknisk og AU medlem for Fagforbundet sentralt hold en god politisk innledning etter at Mette Asmyhr fylkesleder i Fagforbundet Buskerud åpnet representantskapet.

Det var en god politiksk debatt etter Ingunn sin innledning, hvor mange av representantene tok ordet.