Hyggekveld 2024

Hyggekveld for Pensjonister og uføre

Hyggekveld for Pensjonister og uføre (Foto: Romedal Cartering)

Den 26.01.2024 arrangerte vi hyggekveld for pensjonister og uføre i Fagforbundet Stange. Tradisjonen tro gjennomførte vi dette første fredag etter årsmøtet.

17.02.2024 av Niclas Damerell
Sist oppdatert: 19.02.2024

Merkeutdeling for de som har stått i 25 år i fagforeningen og de som har vært medlem i LO i 40 år. Gratulerer! (Foto: Niclas Damerell)

Nytt av året var at vi hadde flyttet oss til Vallset Samfunnshus, etter å ha vært på Herredsvang de seneste årene. Det var i år, som tidligere år Romedal Catering som sto for mat og tilrettelegging. Takket være god organisering fra pensjonist- og uføre utvalget i Fagforbundet Stange, med da god hjelp fra flinke folk fra Romedal Catering, ble dette en suksess også i år!  Det var rundt 100 oppmøtte som koste seg med god mat, god underholdning og god stemning. Det ble også gjennomført merkeutdeling for de som har vært medlem i fagforening i 25 år og de som har vært medlem i lo i 40 år! Stor stas. Takk også til Bente Engelberg som underholdt oss gjennom kvelden.