Kunngjøring av årsmøte 2024

Tre personer holder ropert

Tre personer holder ropert (Foto: Fagforbundet)

Fagforbundet Helse, Sosial og Velferd Oslo avholder årsmøte 25.01.24 og alle medlemmer av foreningen er hjertelig velkomne.

08.12.2023 av Preben Torbjørnsen
Sist oppdatert: 08.12.2023

Møtestart blir kl 17.00. Det serveres enkel mat fra kl 16.00. Grunnet matbestilling og for å sikre at vi får nok sitteplasser, ønskes påmelding til: post@fagforbundet148.no . Skriv «påmelding årsmøte» i emnefeltet.

Medlemmers frist for å sende inn saker til behandling på årsmøtet er 22.12.23. Dette kan sendes på epost til post@fagforbundet148.no eller per post til Fagforbundet Helse, Sosial og Velferd, Oslo, Hausmannsgate 6,7. etg. 0186 Oslo.

Det vil bli sendt ut innkalling til medlemmer og sakspapirer vil bli tilgjengeliggjort senest sju dager før årsmøtet. Møtet vil bli avholdt i Oslo sentrum og møtested vil fremgå av innkallingen.

Vel møtt.

Styret i Fagforbundet Helse, Sosial og Velferd Oslo