Nyhetsbrev fra Fagforbundet Innlandet

Nyhetsbrev for Fagforbundet Innlandet

Nyhetsbrev for Fagforbundet Innlandet (Foto: Annette Rud Jensen)

Fagforbundet Innlandet innfører nå «Nyhetsbrev» - og vil oppfordre alle medlemmer og tillitsvalgte i Innlandet til å melde seg på vårt Nyhetsbrev som vil inneholde relevante nyheter, og informasjon om invitasjoner og tilbud til medlemmer. Det opprettes mange gode tilbud, og nå har du mulighet for å få denne informasjonen direkte til deg selv.

30.10.2023 av Annette Rud Jensen
Sist oppdatert: 04.01.2024

Som en del av Fagforbundets mange medlemsfordeler, arrangeres det mange gode tilbud for våre medlemmer og tillitsvalgte - som et tilskudd i verktøykassen i yrkeslivet, enten det er faglig påfyll, eller samfunnspolitiske spørsmål som er viktig for deg som arbeidstaker. Mye av dette får vi til tider tilbakemeldinger fra medlemmer om at ikke når ut til alle enkeltmedlemmer, og vi vil nå prøve å gjøre det enklere for hver enkelt og avgjøre selv hvordan dem ønsker å motta informasjon og tilbud på.

Nå samler vi opp all informasjon som nyheter, tilbud om kurs og konferanser, og annet relevant informasjon i ett Nyhetsbrev som sendes direkte til deg som medlem en gang i måneden. Nyhetsbrevet sendes henholdsvis siste hver måned dersom det er noe nytt vi ønsker å meddele.

Er du redd for å gå glipp av mulige medlemsfordeler og faglig påfyll - oppfordrer vi til at du melder deg på som abonnement på vårt Nyhetsbrev. En ekstra oppfordring har vi til alle våre plasstillotsvalgte til å gjøre det samme, slik at dem kan få med seg samlet informasjon til fordel for medlemmer på deres arbeidsplasser.

Meld deg på vårt nyhetsbrev ved å klikke her

Vårt første Nyhetsbrev går allerede ut i morgen 31. oktober med mange gode medlemstilbud for medlemmer i Innlandet. Du har til enhver tid mulighet til å avmelde seg fra å abonnemere på vårt Nyhetsbrev, dette står angitt nederst i hvert nyhetsbrev.