Valgkampfest

Bilde av artist

Bilde av artist (Foto: Fagforbundet)

Klar for en kveld som kombinerer engasjement, underholdning og god stemning?

15.08.2023 av Preben Torbjørnsen
Sist oppdatert: 15.08.2023

Da er du hjertelig velkommen til et spennende event i regi av Fagforbundet. Foreninga i samarbeid med Pleie og omsorg samt Barn og oppvekst ønsker deg velkommen!

Hold av datoen 8. september klokken 17.00 og gjør deg klar til å bli begeistret på Parkteatret! Vi tar valgkampstemningen til nye høyder med en debatt der representanter fra de største partiene barker sammen på scenen.

Og for å virkelig krydre opplevelsen vil Vinni innta scenen og presentere en musikalsk forestilling som forhåpentligvis løfter stemningen enda noen hakk.

Det kommer til å bli servert pizza som kan nytes i godt selskap. Men vær rask, for plassene er begrenset og forsvinner raskt!

For å være med på moroa, trenger du bare å sende en e-post til post@fagforbundet148.no.

Dette blir en kveld du ikke vil gå glipp av – vi gleder oss til å se deg der!