Tilbud til BPA i Oslo: Stolt og synlig assistent

assistent personlig assistent BPA illustrasjon hjelp omsorg funksjonshemmet rullestol illustrasjon (Foto: Mostphotos)

Fagforbundet Pleie og Omsorg-Oslo inviterer alle våre medlemmer som jobber som personlig assistent i BPA-ordningen til en fagdag med tema om:

11.10.2022 av Fagforbundet pleie og omsorg Oslo
Sist oppdatert: 11.10.2022

Personlige assistenters yrkesrolle og synlighet i samfunnet de siste 20 årene med refleksjoner i fellesskap vedrørende fremtiden for BPA-yrket.

Gjennomgang av rettigheter og plikter som regulerer arbeidslivet og yrkesrollen til personlige assistenter med blikk på hvilke muligheter vi har til å påvirke dette sammen med andre aktører.

Som kursholder skal være Hege Weimand Larsen og tillitsvalgte fra Fagforbundet som skal besvare deres faglige og organisatoriske spørsmål.

Om kursholder:
Hege W.Lardsen er rektor på BPA-skolen, www.BPA-skolen.no, og har som mål å gjøre BPA til et bedre verktøy for alle parter i ordningen. Hun har jobbet i 8 år som personlig assistent, og har skrevet en bachelorgrad om ledelse i psykologi i 2006 og en mastergrad om BPA-ordningens opplæring i 2011. I tillegg til å holde kurs, holder hun også på med å utvikle et e-læringsverktøy for assistenter i Fagforbundet.

Dette er en fysisk samling for alle som jobber i Oslo.

Det er begrenset med plasser, så vær rask med påmelding!

Fagdagen skal holdes på Fagforbundet Pleie og omsorg Oslo sine lokaler på Hausmansgate nr.6

Påmeldingsfrist: 08.11.22

Link til påmelding