Skolestart for studentene

Stand på Nord Universitet med Hege Nykvist Grande (Leder fagforbundet Namsos) fra venstre Og Grete Mosand ( Seksjonsleder i helse og sosial Fagforbundet Trøndelag) (Foto: Hege Nykvist Grande)

I dag besøker vi Nord Universitet

17.08.2022 av Kristian Ytterdahl
Sist oppdatert: 17.08.2022

I dag besøker vi Nord Universitet. Skolestart for studentene, Så vi har stand og den har vært veldig godt besøkt. Lykkehjulet har vært veldig Populært.

Grete Mosand (Seksjonsleder i helse og sosial fagforbundet Trøndelag) Snakker med en student. (Foto: Hege Nykvist Grande)
fra venstre, Janne jakobsen (fra fagforbundet Sykehuset namsos og Tom Knobloch (Seksjonsleder helse og sosial fagforbundet Namsos) (Foto: Hege Nykvist Grande)