Gratulerer med gjennomført ledertreningsprogram for medlemmer

Deltakere og kursholdere Fagforbundets ledertreningsprogram

Deltakere og kursholdere Fagforbundets ledertreningsprogram (Foto: Ukjent)

Forrige uke var deltakerne på Fagforbundets ledertreningsprogram samlet for fjerde og siste samling. Programmet er praktisk rettet med trening og øvelser, og handler i stor grad om å bli kjent med seg selv som leder. En dyktig gjeng som har lagt ned mye arbeid, vi gratulerer!

16.06.2022
Sist oppdatert: 21.06.2022

Deltakerne har gjennomført et program fordelt på to digitale og ta fysiske samlinger, over ni dager. Det innebærer stor grad av egeninnsats i og mellom samlingene, erfaringsdeling og praktisk bruk av teorien som presenteres.

Ledertreningsrogrammet er en læringsarena hvor du treffer andre ledere med lignende problemstillinger, men fra ulike bransjer og sektorer.  Vår ambisjon er at du skal få det påfyllet du trenger for å være rustet til lederoppgavene som ligger foran deg.

Programmet er utviklet og leveres i samarbeid med eksperter på lederutvikling i AFF, Norges ledende leverandør av lederutvikling og arrangør av Solstrandprogrammene. Programmet er samlingsbasert og mye av arbeidet foregår i mindre grupper.

Vi vil annonsere nytt program over sommeren.

Informasjon om Fagforbundets tilbud for ledere kan du lese her