Fem kjappe spørsmål Plasstillitvalgt Sissel

Plasstillitsvalgt Sissel jobber som nattevakt ved Langerud Sykehjem i Oslo Kommune. (Foto: Fagforbundet)

Fagforbundet Pleie og Omsorg stilte fem kjappe spørsmål til tillitsvalgt Sissel.

13.06.2022 av Fagforbundet Pleie og Omsorg
Sist oppdatert: 18.06.2022

Hvor jobber du?

Jeg jobber som nattevakt  på Langerud Sykehjem i Oslo Kommune. Begynte å jobbe der i 1998.

Hvorfor ble du tillitsvalgt og hvor lenge har du vært tillitsvalgt?

Har vært tv før, tidlig 2000 tallet. Synes det den gang var gøy. Har fått en del forespørselen i gangene om jeg kunne stille igjen,så da gjorde jeg det. Og har ikke angret ett sekund.

Hva har du lært og erfart med vervet ditt som tillitsvalgt?

Jeg på kort tid lært veldig mye,og har hatt mange fantastiske kurs  og truffet masse fine mennesker.

Hva liker du med vervet som tillitsvalgt?

Nye utfordringer som kan brukes til å hjelpe andre medlemmer, både de som har en stemme og de som ikke tørr å bruke stemmen.

Har du lyst til å si noe til medlemmene der ute?

Verv inn nye medlemmer, bruk stemmene deres,jo flere vi er,jo sterkere blir vi.