#OPERASJON AML14 2022

Hovedtillitsvalgt Daniell Thomasen, Operasjonsansvarlig Bashir og Hovedtillitsvalgt Asma Ali Said går gjennom alle henvendelser (Foto: Fagforbundet Pleie og Omsorg, Oslo)

20.04.2022 av Dorthea Båten
Sist oppdatert: 20.04.2022

Etter fjorårets suksess har Fagforbundet Pleie og omsorg startet #Operasjon AML 14 igjen.  Det startet fredag 11 mars 2022. Her sitter det flere av fagforenings Hovedtillitsvalgte og går gjennom om alle henvendelser fra medlemmer i Oslo regionen og ser om dem har krav på fast stilling eller økt stilling. I fjor fikk vi over 500 hendelser i løpet av en måned, i år har det kommet inn 800 henvendelser så langt.

Hovedtillitsvalgt Daniell Thomassen(bydel Ullern) og Asma Ali Said (bydel Vestre Aker) er noen av de utvalgte som bistår med årets prosjekt.

Dem går grundig gjennom alle henvendelser som kommer inn. Hvis du lurer på om du har krav om fast eller økt stilling er det fortsatt muligheter for det. Send inn henvendelse til krav@fagforbundet061.no.