Medlemsmøte om strømpriskrisa

Fagforbundet Helse, Sosial og Velferd inviterer til medlemsmøte om strømpriskrisa. Prisene på strøm har eksplodert og medført solid reallønnsnedgang for vanlige arbeidsfolk. Vi har invitert en av dem som kan mest om norsk kraftpolitikk, Hogne Hongset, til å innlede for oss om hva det er som skjer og hvordan vi kan ta tilbake politisk kontroll over strømmen.

15.02.2022 av Stig Berntsen
Sist oppdatert: 15.02.2022

Hogne Hongset har skrevet en dokumentarbok om naturgass og utbyggingen av Ormen Lange-feltet. Han har også skrevet flere kriminalromaner innen temaet olje og energi. Han har arbeidet mange år i oljebransjen, blant annet ti år som informasjonssjef i Statoil. Før han gikk av med pensjon arbeidet han i ti år med næringspolitkk som spesialrådgiver i LO-forbundet Industri Energi.

Vi ønsker alle medlemmer velkommen til dette spennende medlemsmøtet.

Tid: Torsdag 24. februar kl 17.00
Sted: Hausmannsgate 6, 8. etasje

Det blir servering av pizza og mineralvann.
Velkommen!