Kollektive forsikringer for 2022

I slutten av november fornyes LOfavør reiseforsikringen som medlemmene i Fagforbundet Post og finans har i Fremtind forsikring.

03.12.2021
Sist oppdatert: 03.12.2021

Medlemmene får informasjon om at forsikringen deres er fornyet fra 1.1.2022 med henvisning til hvor de finner nødvendig informasjon som reisekort, forsikringsbevis og vilkår. De medlemmene vi ikke har mulighet til å nå digitalt, får som i fjor informasjon per post. Vær oppmerksom på at ingen får tilsendt reisekort.

Medlemmene finner informasjon og dokumenter på LOfavør sine nettsider, i LOfavør-appen, i Sparebank 1 mobil- og nettbank og ved å logge inn på Sparebank1.no.

En del medlemmer vil ha fysiske reisekort. De kan man kun bestille på SpareBank1 sine sider (ikke hos LOfavør). Det er fint om dere kan henvise de som ringer til: sparebank1.no/forsikring. Her må de logge seg inn med bank-id. Under fanen «Reise» kan de laste ned reisekortet, skrive det ut, eller bestille fysiske kort hjem i posten.

Noen medlemmer er fremdeles ikke digitale. Disse må henvende seg til nærmeste SpareBank 1 bank for å få hjelp til å bestille reisekort.

Les mer om priser på kollektive forsikringer for 2022: