Vervekampanje

Kopi av Kopi av Verv 2 medlemmer og velg premia a verdi 500,- - OBH Nordica Blender - Gavekort (Facebook-arrangementforside)

Fagforbundet Innlandet arrangerer stor vervekampanje i perioden 29. november til 31. desember 2021.

17.11.2021 av Annette Rud
Sist oppdatert: 24.11.2021

Verv en venn, kollega, lærling, familie eller andre - og velg mellom flotte premier. Nye medlemmer må være yrkesaktive eller lærlinger - og de må ha arbeidssted i Innlandet.

• Verv 2 medlemmer og velg mellom OBH Nordica Blender eller gavekort a verdi 500,-
  • Verv 4 medlemmer og velg mellom Sony Lydplanke eller gavekort a verdi 1.500,-
  • Verv 6 medlemmer og velg mellom Apple Airpods Pro eller gavekort a verdi 3.000,-
  • Verv 8 medlemmer og velg mellom Ipad 10,2 2020 128GB eller gavekort a verdi 5.000,-

For hvert medlem du verver utenfor kommunal sektor (tariffområde KS) som Fagforbundet organiserer, får du også et lodd i "hatten" og er i tillegg med i trekningen av en laptop, eller ett gavekort a verdi kr 6.000,-.

Dette kan være kolleger eller en venn som jobber på sykehus eller er dyrepleier, frisør, hudpleier, ansatte i privat barnehage, jobber på apotek, i kirken, innen samfunnssikkerhet og beredskap, kollektivtransport osv.

Du finner oversikt over områder Fagforbundet organiserer her.

Verv ett nytt medlem her.

I tillegg til disse premiene, kan du velge av Fagforbundet sine ordinære vervepremier i nettbutikken.