Arbeidsmiljøtiltak 2021

Fagforbundet Gjøvik har i år satt av kr 60 000 til arbeidsmiljøtiltak til fordeling på våre medlemmers arbeidsplasser.

29.09.2021
Sist oppdatert: 29.09.2021

Støtte til diverse arbeidsmiljøtiltak 2021.

Fagforbundet Gjøvik har i år satt av kr 60 000 til arbeidsmiljøtiltak til fordeling på våre medlemmers arbeidsplasser.

Tanken er å gjøre det triveligere for våre medlemmer ved for eksempel sosiale tiltak og aktiviteter, innkjøp av utstyr som arbeidsgiver eller NAV ikke dekker osv.

Dette ønsker vi og fordele ute på arbeidsplasser til våre medlemmer. Vi gjør en bedømmelse og fordeling ut fra antall medlemmer på den enkelte arbeidsplass, som søker.

Send oss en søknad som inneholder navn på arbeidsplass, litt om arbeidsplassen, hvor mange medlemmer som arbeider der, hva slags tiltak dere ønsker og beløp, hvorfor dere søker, og til slutt hvorfor vi skal velge dere.

Søknaden sendes til:

avd035.post@fagforening.fagforbundet.no

Frist: 1. november 2021.

Styret i Fagforbundet vil deretter behandle innsendte søknader.

Fagforbundet Gjøvik