Webinar om ny medlemsfordel - advokatforsikring

A little girl using a laptop with her mom while the dad is cooking in the kitchen. They are sitting at the table, the mother is holding her daughter. Family locked down during Coronavirus Covid-19 quarantine. (Foto: FilippoBacci)

Til høsten kommer den nye medlemsfordelen mange har ventet på - advokatforsikring. Som tillitsvalgt kan du bli med på webinar 15. juni klokka 11.00 og finne ut mer - så blir det lettere å svare når medlemmene spør.

09.06.2021 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 24.06.2021

Under mottoet "Alle skal ha tilgang til profesjonell juridisk hjelp" kommer Fagforbundet til å tilby medlemmene advokatforsikring fra i høst. Det er LOfavør og HELP forsikring som leverer forsikringa.

Rimelig juridisk hjelp i privatlivet

HELP bidrar til økt rettssikkerhet gjennom å gjøre juridiske tjenester tilgjengelig for alle. Med LOfavør Advokatforsikring får Fagforbundet-medlemmer tilgang på juridisk hjelp innenfor viktige rettsområder i privatlivet - til en rimelig penge, 79 kroner per måned.

I webinaret 15. juni klokka 11.00 får du en grundig gjennomgang av medlemsfordelen, og det blir mulig å stille spørsmål underveis.

Har du ikke mulighet til å se webinaret direkte, kan du registrere deg og du vil motta en e-post med opptak i etterkant.